Kuinka palautan tuotteen?
Meillä sinulla on 30 päivän palautusoikeus (joitakin poikkeuksia sovelletaan, katso Yleiset ehdot). Joissain toimituksissa on mukana lähetysluettelo, jossa on palautusohjeet ja palautustarra, mutta ei kaikissa. Saat kuitenkin aina sähköpostiviestin, jossa on linkki palautussivullemme, kun olet vastaanottanut toimituksesi. Klikkaa linkkiä ja rekisteröi palautuksesi helposti. Seuraa verkossa tai lähetysluettelossa olevia ohjeita nähdäksesi, miten sinun tulee toimia palauttaaksesi tuotteen meille. Ohjeet vaihtelevat tuotteen tyypin ja palautuksen käsittelevän kuljetusliikkeen mukaan.
Palautukseen tarvitaan palautustarra, joka kiinnitetään paketin päälle. Monissa tapauksissa tämä tarra sisältyy toimitukseesi, mutta joskus se luodaan noutopisteessäsi tai kuljetusyhtiön toimesta, kun palautat paketin. Tämä ilmenee palautusohjeista.
Jos et löydä sähköpostia, jossa on palautuslinkki, ja jos pakkauksestasi puuttuvat palautusohjeet, voit aina siirtyä palautussivullemme kirjautumalla sisään Oma tili/Tilaukseni -osioon ja luoda palautuksen siellä.
Muista säilyttää palautuksesta saamasi kuitti, kunnes saat meiltä vahvistuksen siitä, että palautuksesi on käsitelty. Tämä kestää yleensä noin 2 viikkoa palautuksen jättämisestä. Kun palautuksesi on käsitelty, saat sähköpostivahvistuksen ja tietoa siitä, miten hyvitys tapahtuu.
Normaali paketti toimitettu palvelupiste/pakettiautomaattiin - PostNord
Noudata palautusohjeita. Jätä pakettisi haluamaasi PostNordin asiamieheen.
Normaali paketti toimitettu palvelupiste/pakettiautomaattiin - Posti
Noudata palautusohjeita. Palauta Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen Helposti-koodin avulla. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (löydät lähetystunnuksen paketin päällä olevasta osoitetarrasta, tunnus alkaa numeroilla 0037). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai Postiin saamasi ohjeen mukaan. Voit myös palauttaa ilman Helposti-koodia Postin palvelupisteessä, jos olet saanut palautustarran toimituksen mukana.
Normaalipaketti/pidempi paketti/keskikokoinen paketti, joka on toimitettu kotiin - PostNord
Seuraa palautusohjeita. Riippuen tuotteen tyypistä, ohjeissa kerrotaan, tuleeko paketti viedä noutopisteeseen vai tuleeko palautukselle varata nouto. Jos palautus noudetaan, muista olla kotona noutohetkellä.
Suurempi/painavampi paketti, joka on toimitettu kotiin – Posti
Rekisteröi palautuksesi verkkosivujemme palautussivulla. Kun olet rekisteröinyt palautuksen, saat sähköpostin, jossa on ohjeet palautuksen noudon varaamiseen. Tuotteille, jotka on toimitettu sinulle suoraan toimittajalta, löydät palautusohjeet myös lähetyksen mukana tulleesta lähetyslistasta.
Tarvitsetko apua, ota yhteyttä asiakaspalveluun täällä.
Lue lisää: Mitkä ovan palautusehdot?
Mitä teen jos minulta puuttuu palautuslomaketta tai palautustarra?
Mitä palauttaminen maksaa?
Voinko palauttaa tuotteita eri tilauksista samassa paketissa?
- Mitä palauttaminen maksaa?
- Voinko vaihtaa tuotteen?
- Onko elektronisilla laitteilla takuu?
- Minkä summan maksan, jos palautus ei näy laskullani?
- Mitkä ovat palautusehdot?
- Miten saan hyvityksen?
- Mitkä ovat reklamaatioiden ehdot?
- Voinko palauttaa tuotteita eri tilauksista samassa paketissa?
- Miten saan rahat takaisin palauttamistani tuotteista?
- Mitä tarkoittaa peruuttamisoikeus ja palautusoikeus?