Ostoskori

Yleiset ehdot

Yleistä

Me, jotka vastaamme sivustosta www.homeroom.fi, olemme osa Ellos Finland OY, Y-tunnus 1442131-6, 501 10 Borås, Sweden ("Homeroom"). Alempana nimityksillä ”me, meidän ja meitä” viitataan Homeroomiin. Homeroomilta ostavan asiakkaan sekä lasku- tai tiliasiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias. Alle 18-vuotiaalta vaaditaan huoltajan suostumus. Hyväksyt yleiset ehdot ja vakuutat antamasi tiedot oikeiksi tilaamalla tuotteitamme, hakemalla vakuutusta, laskua tai tiliä, tai käyttämällä tiettyjä sivustomme palveluja ja/tai mobiilisovellustamme. Pidätämme oikeuden tarvittaessa muuttaa näitä ehtoja, ilmoittamatta siitä etukäteen. Tilaustasi koskee se versio ehdoista, jonka hyväksyt tilauksesi yhteydessä.

Yhteystiedot

Asiakaspalvelun puhelinnumero:
09 85621177 pvm/mpm

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite:
customerservice@homeroom.fi

Asiakaspalvelun aukioloajat:
Maanantaista perjantaihin klo 7.30–21.00.

Yhteydenottolomakkeemme ja yleisimmät kysymykset ja vastaukset löydät FAQ:stamme

Osoite:
Homeroom, 501 86 Borås, Sweden

Käyntiosoite:
Ödegärdsgatan 6, 504 64 Borås, Sweden

Y-tunnus:
1442131-6

Hinnat ja kulut

Meistä riippumattomat muutokset, kuten raaka-ainehintojen, valuuttakurssien tai arvonlisäveron muutokset voivat nostaa tuotteiden hintoja ja muita kuluja. Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero 24 %. Mikäli arvonlisävero muuttuu, varaamme oikeuden muuttaa hintoja ja toimituskuluja vastaavalla summalla.

Toimituskulumme

Suurin osa valikoimastamme lähetetään suoraan eri varastoilta ja tavarantoimittajilta. Tämän vuoksi tilauksesi voidaan jakaa useisiin paketteihin ja toimituksiin. Toimitusmaksu veloitetaan pakettikohtaisesti ja se perustuu kunkin yksittäisen paketin painoon ja tilavuuteen. Normaalit, enintään 20 kg painavat paketit voidaan toimittaa noutopisteeseen, muut toimitukset toimitetaan vain kotiinkuljetuksella. Tarjoamme myös kätevän sisäänkannon lisämaksusta. Näet kassalla, mitkä toimitusvaihtoehdot ja toimitusajat tarjotaan tilauksellesi tuotteen tyypin ja asuinpaikan mukaan. Katso tämänhetkiset hinnat alta.

Toimitusmaksu normaali paketti noutopisteeseen 0-20 kg:  3,90 EUR

Toimitusmaksu normaali paketti 0-10 kg - kotiinkuljetus:  9,90 EUR

Toimitusmaksu normaali paketti 10-35 kg - kotiinkuljetus:  19,90 EUR

Toimituskulu suurille/painaville tuotteille 10-50 kg – kotiinkuljetus tontin rajalle tai ulko-ovelle*:  29,90 EUR

Toimituskulu suurille/painaville tuotteille 50-99 kg – kotiinkuljetus tontin rajalle tai ulko-ovelle*:  39,90 EUR

Toimituskulu suurille/painaville tuotteille, yli 100 kg – kotiinkuljetus tontin rajalle tai ulko-ovelle*:  49,90 EUR

Sisäänkanto kotiinkuljetuksen yhteydessä suurille/painaville tuotteille (lisämaksu):  + 49 EUR

Sisäänkanto ja pakkausten poisvienti kotiinkuljetuksen yhteydessä suurille/painaville tuotteille (lisämaksu):  + 69 EUR

Palautusmaksu normaali paketti:  0 EUR

Palautusmaksu suurille/ painaville tuotteille (lisämaksu):   + 19,50 EUR

Veloitus noutamattomasta paketista:  19,90 EUR

* Toimitus tapahtuu tontin rajalle, jos asut omakoti-tai rivitalossa ja kiinteistön ulko-ovelle, jos asut kerrostaloasunnossa

Maksutavat

Käytämme Elpyä maksupalvelujen tarjoajana ostaessasi meiltä. Elpy kuuluu Homeroomin tapaan Ellos Groupiin. Elpy on yhteistyö Resurs Bankin ja Ellos Groupin välillä, ja sen tavoitteena on mahdollistaa Ellos Groupin yrityksille helpot maksuratkaisut yhdessä ja samassa palvelussa. Valitset itse miten haluat maksaa tilauksesi ja käsittelet kätevästi maksujasi osoitteessa elpy.com. Lasku- tai osamaksutilihakemuksen yhteydessä tehdään luottotarkastus maksukykysi arvioimiseksi. Mikäli tilaus ylittää aiemmin myöntämämme ostorajan, voidaan sinulle myöntää korkeampi ostoraja luottotarkastuksen jälkeen. Tarjoamme seuraavia maksutapoja:

Kortti - maksa suoraan kassalla

Kun valitset maksutavan Kortti, maksat maksukortillasi suoraan kassalla. Käytämme 3D Securea ja salaamme aina korttisi numeron, mikä tekee ostoksestasi turvallisen. Hyväksymme Visa, Visa Electron ja Mastercard kortit. Veloitus tapahtuu suoraan ostohetkellä. Korttimaksun hoitaa Ellos AB. Palautuksen yhteydessä hyvitys suoritetaan maksuun käyttämällesi maksukortille.

Maksa myöhemmin – 14-päivän lasku

Saa tuotteet ensin kotiin. Maksa myöhemmin. 14-päivän laskulla ostaminen on helppoa, etkä maksa laskutuslisää. Ostoksesi jälkeen saat useita maksuvaihtoehtoja ja voit myös esimerkiksi siirtää maksuaikaa tai jaksottaa maksut eriin. Mikäli olet valinnut maksutavaksi 14-päivän laskun etkä halua maksaa ostoasi eräpäivänä, voit kirjautua sisään osoitteeseen elpy.com ja siirtää eräpäivän myöhemmäksi. Tee se kirjautumalla sivustolle ja klikkaamalla ”Maksuvaihtoehdot”. Voit itse valita haluatko siirtää eräpäivää 14 vai 30 päivää (lisämaksu). Sinulla on myös mahdollisuus siirtää ostosi osamaksutilille ja maksaa haluamasi summa vasta seuraavassa kuussa. Lisätietoja 14-päivän laskulla maksamisesta löydät täältä: Laskun ehdot

Maksa kuun lopussa – Kuukausilasku

Valitessasi Maksa kuun lopussa -maksutavan kootaan kaikki jakson aikana tehdyt Elpy-ostosi yhdelle laskulle. Laskutuslisä 2,90 EUR/lasku. Mikäli laskua ei makseta laskussa ilmoitetun ajan kuluessa, lasku muuttuu automaattisesti Osamaksutiliksi. Ole hyvä ja katso lisätietoja alta. Lisätietoja Maksa kuun lopussa -maksutavasta löydät täältä: Laskun ehdot.

Maksa erissä – Osamaksutili

Valitsemalla maksutavaksi Osamaksutilin voit jaksottaa maksut eriin jopa 36 kuukaudelle. Silloin voit maksaa haluamasi summan vasta seuraavassa kuussa sekä jaksottaa ostojesi maksut sinulle sopiviin eriin. Voit koota kaikki Elpy-ostosi samalle tilille. Todellinen vuosikorko on tällä hetkellä 29,91 %, nimellinen vuosikorko 20,28 % ja käsittelymaksu 2,90 EUR/kk. Ole hyvä ja katso lisätietoja Osamaksutilistä täältä: Tilin ehdot.

Tuotteiden toimitus

Suurin osa valikoimastamme lähetetään suoraan eri varastoilta ja tavarantoimittajilta. Tämän vuoksi tilauksesi voidaan jakaa useisiin paketteihin ja toimituksiin. Toimitusmaksu veloitetaan pakettikohtaisesti ja se perustuu kunkin yksittäisen paketin painoon ja tilavuuteen. Näet kassalla tilauksellesi tarjottavat toimitusvaihtoehdot, jotka vaihtelevat tuotetyypin ja asuinpaikan mukaan. Valitse toimitustapa ja varmista, että yhteystietosi sekä osoitteesi ovat oikein ennen tilauksen hyväksymistä, koska niitä ei voi korjata jälkikäteen. Jos toimitus viivästyy merkittävästi, tilaus voidaan peruuttaa. Mikäli haluat tilata muuhun kuin osoitteeseen jossa olet kirjoilla, voit tehdä tilauksen korttimaksua vastaan, lisätietoja tästä löydät FAQ:stamme. Tarjoamme seuraavat toimitustavat:

Noutopisteeseen - normaali paketti

Toimitetaan suoraan noutopisteeseen. Ilmainen toimitus koskee yli 49 EUR tilauksia alennusten vähennysten jälkeen. Kun tilaat kukkia tai kasveja, muista, että sinun on kyettävä noutamaan pakettisi mahdollisimman nopeasti, koska kasvit kestävät vain muutaman päivän laatikossa.

Kotiinkuljetus - normaali paketti

Toimitus tapahtuu suoraan kotiovellesi arkisin. Saat kuljetusyhtiöltä tekstiviestin toimituspäivämäärän ja -ajan valitsemiseksi. Kun tilaat kukkia tai kasveja, muista, että sinun on kyettävä noutamaan pakettisi mahdollisimman nopeasti, koska kasvit kestävät vain muutaman päivän laatikossa.

Suuret tai painavat tuotteet

Suuremmat tai raskaammat tavarat toimitetaan aina kotiisi ja ne edellyttävät asumista ajokuntoisen tien varrella. Kotiinkuljetus tapahtuu tontin rajalle, jos asut omakoti- tai rivitalossa, tai kiinteistön ulko-ovelle, jos asut kerrostaloasunn. Lisämaksusta voit tilata toimituksen sisäänkannon sekä pakkausten palautuksen. Sisäänkanto tarjotaan max 70kg painaville tuotteille. Kuljetusliike ottaa sinuun yhteyttä toimitusajan sopimiseksi.

Peruuttamisoikeus

Sinulla on lainmukainen 14 päivän peruuttamisoikeus. Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta sinulla on oikeus avata pakkaus ja kokeilla / tutkia ostamaasi tuotetta, mutta vain siinä määrin kuin on tarpeen tuotteen ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi. Peruuttamisoikeus koskee kaikkea verkkosivustollamme olevaa lukuun ottamatta kukkia ja kasveja eikä myöskään erityisvalmistettuja tuotteita, eli tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan yksilöllisten toiveiden mukaan. Mikäli haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun on ilmoitettava siitä meille selkeästi 14 päivän kuluessa. Mikäli määräaika päättyy lauantaina, sunnuntaina tai yleisenä vapaapäivänä, se pidennetään seuraavaan arkipäivään. Sitten sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Voit käyttää peruuttamisoikeuttasi helpoimmin noudattamalla toimituksen mukana toimitettuja palautusohjeita. Lisätietoja palauttamisesta ilman palautuslomaketta/palautustarraa löydät FAQ:stamme. Mikäli tarvitset lisää apua, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Pyydämme sinua palauttamaan käyttämättömän tuotteesi kaikki laput tallella, alkuperäisessä pakkauksessa. Jos pakkaus on käyttökelvoton, voit pakata tuotteen myös muuhun vastaavaan pakkaukseen. Pakkaa hyvin, jotta tuote on suojattu kuljetuksen aikana. Tallenna palautuskuitti, kunnes olet saanut ilmoituksen palautuksesi käsittelystä, koska kuitti on todiste lähetetystä palautuksesta. Palauttamalla tuotteen määräajan kuluessa, sinun ei tarvitse ilmoittaa meille, että haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi muulla tavalla, jos et halua tehdä niin. Jos haluat ilmoittaa meille muulla tavalla, Kilpailu- ja Kuluttajaviraston verkkosivuilla (www.kkv.fi) on peruuttamislomakkeen malli, jota voit käyttää. Voit käyttää myös omaa lomakettamme. Sinun ei kuitenkaan tarvitse käyttää lomaketta ottaaksesi meihin yhteyttä, eikä sinun tarvitse ilmoittaa syytä, miksi haluat käyttää peruuttamisoikeutta. Ottaessasi yhteyttä meihin sinun on kuitenkin ilmoitettava, että aiot käyttää peruuttamisoikeuttasi, ja suosittelemme, että ilmoitat viestissä asiakasnumeron, tilausnumeron ja muut asiaankuuluvat tiedot virheiden ja viivästysten välttämiseksi. Jos otat meihin yhteyttä sähköpostitse, saat vahvistuksen sähköpostisi vastaanottamisesta. Huomaa, että peruutusoikeuden käyttämistä ei lasketa, jos jätä vain toimituksen noutamatta ilmoittamatta siitä meille selkeästi. Toimituksesi lähetetään automaattisesti takaisin jonkin ajan kuluttua, mutta sinulta veloitetaan maksu lunastamattomasta paketista (katso hinnasto). Normaalien pakettien palautus on ilmaista. Palautettaessa isompia / painavampia tavaroita veloitamme 19,50 euron palautusmaksun. Jos palautat tilauksesi kokonaan, hyvitämme koko tuotteen arvon ja mahdolliset toimituskulut, mutta emme ylimääräisiä maksuja esimerkiksi kotiinkuljetuksesta. Jos päätät palauttaa vain osan tilauksestasi, emme palauta toimituskuluja tai lisämaksuja, koska lisämaksut ovat riippumattomia tilaamiesi tuotteiden määrästä. Hyvitykset suoritetaan mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet ilmoituksen, että haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi. Meillä on kuitenkin oikeus odottaa, kunnes olemme saaneet palautuksesi. Jos tuotteen käsittely on johtanut sen arvon alenemiseen tai jos alkuperäinen pakkaus puuttuu tai on vaurioitunut, hyvityksestä voidaan tehdä vähennys, vähennys arvioidaan tapauskohtaisesti. Hyvitykset suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilauksessa. Kun maksat pankkikortilla, kestää muutama ylimääräinen päivä, ennen kuin näet rahat tililläsi pankin käsittelyajan vuoksi.

Palautusoikeus

Sinulla on 30 päivän peruuttamisoikeus, meiltä tilatessasi. Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta sinulla on oikeus avata pakkaus ja kokeilla / tutkia ostamaasi tuotetta, mutta vain siinä määrin kuin on tarpeen tuotteen ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi. Palautusoikeus koskee kaikkea verkkosivustollamme olevaa lukuun ottamatta kukkia ja kasveja eikä myöskään erityisvalmistettuja tuotteita, eli tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan yksilöllisten toiveiden mukaan. Palautusoikeus on voimassa 30 päivää päivästä, jona vastaanotit tuotteesi tai vastaanotat viimeisen tuotteen tilauksesta, jossa tuotteet toimitetaan erikseen. Pyydämme sinua palauttamaan käyttämättömän tuotteesi 30 päivän kuluessa kaikki laput tallella, alkuperäisessä pakkauksessa. Jos pakkaus on käyttökelvoton, voit pakata tuotteen myös muuhun vastaavaan pakkaukseen. Pakkaa hyvin, jotta tuote on suojattu kuljetuksen aikana. Tallenna palautuskuitti, kunnes olet saanut ilmoituksen palautuksesi käsittelystä, koska kuitti on todiste lähetetystä palautuksesta. Voit käyttää palautusoikeuttasi helpoimmin noudattamalla toimituksen mukana toimitettuja palautusohjeita. Lisätietoja palauttamisesta ilman palautuslomaketta/palautustarraa löydät FAQ:stamme. Mikäli tarvitset lisää apua, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Normaalien pakettien palautus on ilmaista. Palautettaessa isompia / painavampia tavaroita veloitamme 19,50 euron palautusmaksun. Jos palautat tilauksesi kokonaan, hyvitämme koko tuotteen arvon ja mahdolliset toimituskulut, mutta emme ylimääräisiä maksuja esimerkiksi kotiinkuljetuksesta. Jos päätät palauttaa vain osan tilauksestasi, emme palauta toimituskuluja tai lisämaksuja, koska lisämaksut ovat riippumattomia tilaamiesi tuotteiden määrästä. Rahanpalautus suoritetaan heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja käsitelleet sen, tavallisesti tämä kestää noin 2-3 viikkoa palautuksen lähettämisestä. Jos tuotteen käsittely on johtanut sen arvon alenemiseen tai jos alkuperäinen pakkaus puuttuu tai on vaurioitunut, hyvityksestä voidaan tehdä vähennys, vähennys arvioidaan tapauskohtaisesti. Hyvitykset suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilauksessa. Kun maksat luottokortilla, kestää muutama ylimääräinen päivä, ennen kuin näet rahat tililläsi pankin käsittelyajan vuoksi.

Noutamaton paketti

Lähetyksistä, joita ei noudeta määrätyssä ajassa, veloitamme 19,90 EUR maksun. Maksu vastaa todellisia toimitus-, palautus- ja käsittelykustannuksia.

Vaihto-oikeus

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen verkkosivustomme kautta.

Kuinka palautan tuotteen

Noudata toimituksessasi olevia palautusohjeita, jotka eroavat tilaustyypistä riippuen. Lisätietoja palauttamisesta sekä miten toimit jos sinulla ei ole palautuslomaketta/ palautustarraa löydät FAQ:stamme. Mikäli tarvitset lisää apua, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Noutopaikkaan toimitetun paketin palauttaminen on maksutonta. Palautettaessasi isompia / painavampia tavaroita lisätään 19,50 EUR palautusmaksu. Jos palautuksesi on reklamaatio tai jos sait väärän tuotteen, palautus- tai toimituskuluja ei veloiteta.

Reklamaatio

Jos saat viallisen tuotteen ja haluat palauttaa tuotteen ja saada hyvityksen, noudata palautusohjeita ja ilmoita palautuksen syy. Voit myös lähettää meille sähköpostia ja liittää kuvia vahingoista, mieluiten eri kulmista. Huomaa, että sinun on otettava yhteyttä meihin  "kohtuullisen ajan kuluessa" sen jälkeen, kun olet havainnut vian. Jos lähetät reklamaation kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta, olet valittanut kohtuullisen ajan kuluessa. Jos yhteydenoton jälkeen sinua pyydetään palauttamaan tuote, noudata toimituksen mukana tulleita palautusohjeita. Lisätietoja palauttamisesta ilman palautuslomaketta / palautustarraa löydät FAQ:stamme. Mikäli tarvitset lisää apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna tilauserittely sekä palautuskuitti, kunnes reklamaation käsittely on valmis. Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, palautusosastomme käsittelee reklamaation. Mikäli kyseessä on alkuperäinen vika tai kuljetusvaurio niin hyvitys suoritetaan mahdollisimman pian, mutta viimeistään 30 päivän kuluttua siitä kun olemme vastaanottaneet tuotteen sinulta. Mikäli osto hyvitetään, joissakin tapauksissa saatat joutua maksamaan kohtuullisen korvauksen tuotteen käytöstä. Tällöin tämä korvaus vähennetään hyvityssummasta. Hyväksytyn reklamaation osalta olemme vastuussa lähetys-, palautus- ja muista kustannuksista, jotka liittyvät reklamoimaasi tuotteeseen.

Reklamaatio kukista tai kasveista

Sinulla on aina oikeus reklamaatioon, mikäli tuotteen laatu ei vastaa odotuksia tai jos tuote on jollain tavalla vaurioitunut. Huomaa tilausta tehdessäsi, että sinun tulee voida vastaanottaa/noutaa pakettisi mahdollisimman pian toimituksen jälkeen. Kasvit pärjäävät laatikossa muutaman päivän. Jos olet tyytymätön toimitukseen, ota välittömästi yhteyttä meihin, jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Asiasi käsittelyn helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi ota muutama kuva tuotteesta ja pakkauksesta ennen kuin otat yhteyttä meihin. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen flowers@ellos.fi tai soita meille.

Kuljetusvauriot

Älä ota vastaan toimitusta mikäli pakkaus on vaurioitunut. Mikäli kuitenkin otat vastaan vaurioituneen pakkauksen, pyydä kuljettajaa tekemään vauriosta merkintä rahtikirjaan ja ota kuvia pakkauksen vaurioista. Tarkasta tuote kun olet purkanut sen pakkauksesta havaitaksesi mahdolliset vauriot. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Ilmoittaessasi vahingoista pyydämme sinua lähettämään sähköpostia ja kuvia pakkauksista ja vahingoittuneesta tuotteesta, mieluiten eri kulmista.

Maksun palautus

Mikäli olet perunut tilauksen toimituksen viivästymisen vuoksi, palautamme summan 14 päivän kuluessa. Rahanpalautus reklamaation tai palautuksen yhteydessä suoritetaan heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja käsitelleet palautuksen/reklamaation. Rahanpalautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin tilauksen tekemiseen. Mikäli olet tilannut 14 päivän laskulla tai kuukausilaskulla, saat sähköpostin päivitetyllä laskusummalla tai hyvityksen Elpystä. Kortilla ostettaessa hyvitys suoritetaan samalle pankkikortille, josta rahat veloitettiin. Huomaa kuitenkin, että kestää muutama ylimääräinen päivä, ennen kuin näet hyvityksen tililläsi pankin käsittelyajan vuoksi. Jos olet tehnyt tilauksen Ellos-tiliä vastaan, palautuksesi vähennetään automaattisesti ja hyvitys näkyy "Omat sivut" -kohdassa, kun olet kirjautuneena sisään, hyvitys näkyy myös seuraavassa laskussa. Päivitettyä laskua ei lähetetä samassa kuussa vaan käytät nykyisen laskusi maksutietoja ja mukautat vain summaa. Jos lasku on maksettu ennen palautuksen käsittelyä ja haluat plussaldon takaisin pankkitilillesi, ota yhteyttä Elpyyn / Resurs-pankkiin puhelimitse: 09 6131 5020.

Riidanratkaisu

Jos sinulla on ongelmia verkossa ostamasi tuotteen tai palvelun suhteen, eikä ongelmia voida ratkaista myyjäyrityksen kanssa, voit hakea riita-asialle tuomioistuimen ulkopuolista ratkaisua Kuluttajariitalautakunnan www.kkv.fi tai Euroopan komission sivuston kautta ec.europa.eu/odr. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan, wwww.kkv.fi/kuluttajaneuvonta. Lisätietoja Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivustolla www.kkv.fi

Asiakaspalvelu

Tavoitteenamme on vastata kysymyksiin sähköpostitse 24 tunnin sisällä kysymyksesi vastaanottamisesta. Aikatavoite koskee vain arkisin ja jo tehtyjä tilauksia ja tilauksia koskevia tiedusteluja. Jos emme ole vastanneet sähköpostiisi 48 tunnin kuluessa, ilmoitamme sinulle viivästyksestä ja syystä. Käsittelyaika voi olla pidempi vaikeammissa asiakaspalveluasioissa, kuten reklamaatiot, kuljetuskysymykset jne.

Elektroniikkatakuu

Kaikilla myymillämme sähkölaitteilla on vähintään yhden vuoden takuu, ellei verkkosivustomme tuotetiedoissa ole ilmoitettu pidempää takuuaikaa. Laskusi tai tilauserittelysi on voimassa takuutodistuksena ja mahdollinen korjaus kestää yleensä 2-5 viikkoa. Muista, että takuu ei ole voimassa, jos tuotetta on käsitelty väärin. Jos tuotteessa havaitaan vika, on siksi tärkeää, että käyttöohjeet on luettu huolellisesti ennen tuotteen lähettämistä meille, jotta varmistetaan, että tuote on asennettu / käsitelty oikein. Tällä tavoin vältät kaikki kulut, jotka muutoin saattaisimme veloittaa sinulta, jos valtuutettu korjaamo arvioi, että asia ei ole takuukysymys. Kaikilla myymillämme sähkötuotteilla on oltava suomenkielinen käyttöohje. Jos tuotteella ei ole suomenkielistä käyttöohjetta, se on ilmoitettava tuotteen tuotetekstissä.

Muuta

Lahjakortti

Myymme lahjakortteja. Kirjoita etusivun hakukenttään "lahjakortti", niin saat esille kaikki lahjakorttimme. Ilmoita vastaanottajan sähköpostiosoite, nimi ja tervehdys. Maksat tavalliseen tapaan kassalla ja lahjakortti lähetetään sähköpostitse ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lahjakortin voi tilata ainoastaan korttimaksulla. Lahjakortissa on yksilöllinen koodi, joka ilmoitetaan kassalla. Jos et osta koko summalla kerralla, voit käyttää saman koodin seuraavaalla tilauksellasi. Lahjakortin voimassaoloaika on 24 kuukautta.

Väärinkäyttö

Teemme poliisille ilmoituksen kaikista petoksista ja tietomurroista sekä niiden yrityksistä. Pidätämme oikeuden hylätä tilaus, mikäli meillä on syytä epäillä petosta, tietomurtoa ja /tai muuta sivustomme väärinkäyttöä.

Värintoisto jne

Koska erilaiset näytöt ja yksittäiset näyttöasetukset vaikuttavat värintoistoon, emme voi taata, että tuotteiden värisävyt vastaavat kuvia, jotka näytetään, kun vierailet verkkokaupassamme. Pidätämme oikeuden paino- ja kirjoitusvirheisiin.

Elektroniikkapalautukset

Kaikista käytetyistä elektroniikkatuotteista on huolehdittava ympäristön parantamiseksi. Kierrätämme kaikki palautetut elektroniikkatuotteet turvallisella tavalla.

Älä lähetä ennakkomaksuja

Emme ole vastuussa kirjeissä lähetetyistä rahoista, sekeistä tai postimerkeistä.

Force Majeure

Homeroom on vapautettu suorittamasta tämän sopimuksen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät suoritusta. Tällaisena vapauttavana olosuhteena voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä tai laiminlyöntejä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta. Force majeure sisältää viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne jne.

Nämä ehdot päivitettiin 17.02.2022.