Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Lähetämme tilausvahvistuksen sinulle heti, kun olemme hyväksyneet tilauksesi. Useimmiten se saapuu muutamassa minuutissa, mutta joskus voi kestää muutaman tunnin. Jos olet tehnyt tilauksen pyhäpäivänä, saattaa kestää ensimmäiseen arkipäivään ennen kuin sähköposti lähetetään.
Jos et vieläkään ole saanut vahvistusta, tarkista, onko sähköposti mennyt roskapostiin tai onko postilaatikkosi täynnä. Ehkä kirjoitit sähköpostiosoitteesi väärin tai käytit eri sähköpostiosoitetta luodessasi asiakasprofiiliasi? Voit tarkistaa, onko tilauksesi vastaanotettu "Tilaukseni"-kohdasta kirjautumalla sisään ja tarkistaa ja muokata yhteystietojasi kohdasta "Profiilini".
Asiakaspalvelulla ei ole mahdollisuutta lähettää uutta tilausvahvistusta jälkikäteen, koska se lähetetään automaattisesti, kun tilaus on hyväksytty.
- Kuinka teen tilauksen?
- Missä löydän tuotetiedot?
- Kuinka hyödynnän lahjakorttia?
- Kuinka vanha pitää olla voidakseen tehdä tilauksen?
- Myyttekö lahjakortteja?
- Mistä löydän tarjoukset ja alennuskoodit?
- Voinko tilata kangas- tai tapettinäytteitä?
- Miten teen yritystilauksen?
- Mitä teen jos olen unohtanut salasanani?
- Voinko tilata ja saada toimituksen toiseen maahan?